کتانی مردانه اسپرت لژدار کد ۱۰۰۶۱
نوشته شده توسط : جوان مد

کتانی مردانه اسپرت لژدار کد ۱۰۰۶۱ از سری کتانی های بسیار دوست داشتنی و شیک پسرانه و مردانه است که بسیاری از جوانان علاقه زیادی به پوشیدن این مدل از کفش ها و کتانی ها را دارند . کتانی مردانه اسپرت لژدار که عمدتا آن را با نام کتانی مردانه سوپرمی نیز می شناسیم یکی از سری کتانی های ظاهر بزرگ موجود در بازار است که به دلیل طراحی لژدار خود ظاهری بزرگ داشته و می تواند پا را تا حدودی بزرگ نشان بدهد.

این کتانی بسیار مناسب برای تیپ های لش و هیپ هاپی می باشد که می توان آن را با انواع شلوار ها و اسلش ها پوشید . کتانی دوست داشتنی فوق علاوه بر زیبایی ظاهری دارای طراحی بسیار آرگونومیک و ایده آل می باشد که محصول را برای استفاده روزمره نیز مناسب کرده است . با توجه به فروش بالا و علاقه مندی بسیاری از مشتریان فروشگاه جوان مد به این مدل ، در ادامه قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل تر محصول ، راهنمای خرید کتانی مردانه اسپرت لژدار کد ۱۰۰۶۱ شما عزیزان و همراهان گرامی باشیم .

  • طراحی و آرگونومی ساخت کتانی مردانه اسپرت لژدار کد ۱۰۰۶۱
  • دوام و کیفیت کتانی مردانه اسپرت لژدار کد ۱۰۰۶۱
  • جنس استفاده در رویه کتانی مردانه اسپرت لژدار کد ۱۰۰۶۱
  • جنس استفاده شده در زیره کتانی مردانه اسپرت لژدار کد ۱۰۰۶۱
  • نحوه نگهداری و شستشو کتانی مردانه اسپرت لژدار کد ۱۰۰۶۱
  • ویژگی ها و خصوصیات کتانی اسپرت لژدار

طراحی و آرگونومی ساخت کتانی مردانه اسپرت لژدار کد ۱۰۰۶۱

در بخش مقدمه توضیحات ابتدایی در رابطه با کتانی مردانه اسپرت لژدار کد ۱۰۰۶۱ ارائه شد که در این بخش به صورت تخصصی تر به نوع طراحی و آرگونومی ساخت آن خواهیم پرداخت . این کتانی دارای طراحی اسپرت بوده و نوع ساختار رویه ای آن سبب شده است تا کتانی تهویه هوای بسیار خوبی را داشته باشد.

با توجه به اینکه پاها ممکن است  در قرار گرفتن در یک فضای بسته عرق کرده و بو بگیرند ، تولید کنندگان کفش های اسپرت سعی بر این داشتند تا با استفاده از اجناس مختلف و پارچه های قابل تنفس از عرق کردن پا و بو گرفتن آن جلوگیری کنند . اما در کتانی مردانه اسپرت لژدار برخلاف پارچه قابل تنفس از چهار دریچه مثلثی ، به صورت طرحدار در بدنه کتانی استفاده شده است که تهویه هوا را در داخل کفش به بهترین شکل ایجاد خواهد کرد .

کتانی مردانه اسپرت لژدار کد 10061

کتانی مردانه اسپرت لژدار کد ۱۰۰۶۱ در دو رنگ سفید و مشکی طراحی شده است که مدل مشکی رنگ آن پر فروش تر بوده و همچنین این رنگ به دلیل تیره بودن خود چرک پذیری بسیار کمتری نسبت به مدل سفید دارد . زیره سفید رنگ در مقابل رویه مشکی رنگ کتانی تضاد زیبایی را برای کتانی ایجاد کرده است تا اینچنین نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند.

کتانی فوق به صورت بندی طراحی شده است که می توانید به دلخواه کتانی را سفت و یا شل ببندید ، توجه داشته باشید که سوراخ های بند به صورت فلزی بوده و طراحی متفاوت آن به شما این اجازه را خواهد داد تا به صورت دلخواه مدل بسته شدن بند را تغییر دهید . در زیر کتانی از کفی طبی و ضخیم استفاده شده است تا کف پاها راحت باشند . ارتفاع قسمت پاشنه کفش می تواند راحتی را برای پاهای شما به دنبال داشته باشد . بخش زیره کفش به دلیل طراحی ناهموار خود چسبندگی خوبی را در روز های بارانی و برفی ایجاد کرده است .

 برای خرید کتانی اسپرت می توانید به فروشگاه کتانی جوان مد مراجعه نموده ، همچنین برای مطالعه ادامه مطلب می توانید در لینک زیر وارد شوید :

کتانی مردانه اسپرت لژدار کد ۱۰۰۶۱





:: برچسب‌ها: خرید کتانی اسپرت , خرید کتانی مردانه اسپرت , خرید کتانی مردانه , خرید کتانی , فروشگاه کتانی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: